Porozmawiajmy

Social Media Manager PRO

899,00 

Dobrze wiesz, że reklama w social mediach jest niezwykle skuteczna, jeżeli tylko wiesz jak cały proces zaplanować i przeprowadzić. Jak sprawić, aby kampanie były jeszcze efektywniejsze i docierały do potencjalnych klientów? Jeżeli masz za sobą dziesiątki kampanii reklamowych przeprowadzonych w social mediach, a Twój poziom wtajemniczenia oceniasz znacznie wyżej niż poziom podstawowy to ten kurs jest dla Ciebie!

Kategoria:

Czego nauczysz się na szkoleniu?

Dobrze wiesz, że reklama w social mediach jest niezwykle skuteczna, jeżeli tylko wiesz jak cały proces zaplanować i przeprowadzić. Facebook nieustannie tnie zasięgi organiczne – twórcy portalu chcą, aby na tablicach wyświetlały się przede wszystkim treści wartościowe dla użytkowników. Jak sprawić, aby kampanie były jeszcze efektywniejsze i docierały do potencjalnych klientów?Jeżeli masz za sobą dziesiątki kampanii reklamowych przeprowadzonych w social mediach, a także poświęciłeś wiele godzin dzięki którym Twój poziom wtajemniczenia oceniasz znacznie wyżej niż poziom podstawowy to ten kurs jest dla Ciebie!

 

Do kogo kierowane jest nasze szkolenie?

Nasze szkolenie kierujemy do:

  • Osób chcących skutecznie promować nową markę.
  • Właścicieli firm chcących zoptymalizować działania marketingowe lub którzy chcą zaistnieć w Internecie.
  • Osoby odpowiedzialne za sprzedaż, działania marketingowe oraz komunikację z klientem.
  • Właścicieli firm, dla których strona internetowa to główny kanał sprzedaży.
  • Osób chcących uzyskać najnowszą dostępną wiedzę na temat promowania marki.

Cele szkolenia:

Uczestnik nabędzie wiedzę w zakresie budowania wizerunku przedsiębiorstwa i marki osobistej. Pozna zasady wyboru celów reklamowych oraz ich zastosowania w przedsiębiorstwie. Posiądzie wiedzę z zakresu komunikacji marki w mediach społecznościowych, budowania relacji z klientem za pomocą Facebooka. Pozna rodzaje postów, które może zamieścić na firmowej stronie oraz będzie umiał określić budżet reklamowy.


Harmonogram:

9:00- 12:00

Zaawansowane działania reklamowe na Facebooku– jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, które sprzedają?

 Czego nauczysz się z lekcji?

  • Skąd czerpać wiedzę na temat najnowszych zmian w algorytmach na Facebooku?
  • Jak dzięki wiedzy na temat potrzeb i preferencji użytkowników Facebooka prawidłowo targetować reklamy?
  • Jakie dane można uzyskać za pomocą Audience Insights? Jak efektywnie wykorzystać te dane w komunikacji sprzedażowej marki na Facebooku?
  • Sposoby integrowania Facebooka z innymi serwisami społecznościowymi jako metoda na zwiększenie sprzedaży i dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów.
  • Zaawansowane formaty reklamowe w Facebook Ads od A do Z.
  • Jak uzyskać wysoki Relevance Score, aby uskutecznić kampanie reklamową na Facebooku?
  • Customer audience w oparciu o piksel Facebooka jako sposób na efektywną kampanie dzięki segmentacji jej odbiorców.
  • Tworzenie niestandardowych konwersji przy pomocy zdarzeń krok po kroku.
  • Jak tworzyć lejek sprzedaży z uwzględnieniem celów, a także zoptymalizować cele reklamowe na poszczególnych etapach, aby zmaksymalizować efekt komunikatów?
  • Planowanie i tworzenie rozbudowanych kampanii reklamowych w Menedżerze reklam krok po kroku.
  • Piksel Facebooka, Google Tag Manager, zdarzenia i zaawansowane strategie retargetingu – praktyczne wskazówki, które podniosą efektywność Twoich działań.
  • W jaki sposób i kiedy wykorzystywać katalogi produktów, remarketing dynamiczny?
  • Reguły automatyczne – kiedy i czy warto jest stosować, aby podnieść efektywność Twoich działań.
  • Wyznaczenie i analiza KPI krok po kroku w kampanii social media.

12:00- 12:30

Przerwa kawowa

12:30- 15:30

Raportowanie i analiza działań reklamowych – jak poznać i zrozumieć swojego klienta dzięki analityce w social mediach i poprawić efektywność działań marketingowych?

Czego nauczysz się z lekcji?

  • Co i jak mierzyć na Facebooku, by było to przydane do realizacji naszych celów?
  • Jak wykorzystać i odpowiednio interpretować wyniki kampanii social mediowej, aby trafnie wyciągać wnioski na przyszłość?
  • Dlaczego warto wychodzić poza ramy ogólnodostępnych wskaźników i danych statystycznych?
  • Jak wykorzystać tagi UTM do śledzenia źródeł ruchu w social mediach, by na bieżąco podnosić poziom skuteczności Twoich kampanii?
  • Które wskaźniki Managera Reklam na Facebooku i Instagramie często wprowadzają w błąd i jak je interpretować, aby móc śledzić ścieżkę zakupową klienta?
  • Dlaczego statystyki Facebooka i raporty Google Analytics czasami pokazują inne dane dotyczące konwersji?
  • Jak dzięki zestawieniu Facebooka z Google Analitics prawidłowo targetować reklamy i docierać do swojej grupy docelowej podnosząc sprzedaż?
  • Jak wykorzystać wtyczkę Analytics Edge do integracji danych z Google Analytics wraz z Facebookiem, by tworzyć praktyczne raporty niezbędne do analizowania podejmowanych działań?
  • Jak przeprowadzić badanie rynków zagranicznych za pomocą narzędzi do analizy hasztagów i do porównywania rynków krajowych w międzynarodowych kampaniach, aby dokonać ekspansji marki na rynek globalny i dzięki temu wyprzedzić konkurencję?

15:30- 16:00

Przerwa obiadowa

16:00- 19:00

Monitoring mediów i sztuczna inteligencja w social media – w jaki sposób szybka reakcja marki może przełożyć się na sprzedaż i wizerunek Twojej marki.

Czego nauczysz się z lekcji?

  • Jak zarządzać wizerunkiem w sieci i sprawić by marka była silniejsza?
  • Jak monitorować klientów i branżę? W jaki sposób wyciągać wnioski oraz skutecznie odnosić się do konkurentów i jakie korzyści może to przynieść Twojej marce?
  • W jaki sposób monitoring mediów może pomóc podczas budowania strategii komunikacji?
  • W jaki sposób tworzyć content przy wykorzystaniu monitoringu mediów oraz w jaki sposób może od odpowiadać na potrzeby klientów?
  • Jak będzie wyglądać przyszłość komunikacji, która wykorzystuje sztuczną inteligencję i w jaki sposób przygotować na to swoją firmę, aby wyprzedzić konkurencję?
  • Czy algorytm AI będzie w stanie napisać lepszy tekst od człowieka i w jaki sposób może on wspomóc działania marki?
  • Czy na podstawie danych zebranych z internetu można przewidzieć kryzys?

Materiały dydaktyczne:

  • materiały szkoleniowe
  • salę szkoleniową klimatyzowaną, poczęstunek, gorące i zimne napoje
  • opiekę trenera w trakcie trwania szkolenia
  • 2h darmowych konsultacji mailowych / telefonicznych po ukończeniu szkolenia do wykorzystania w przeciągu miesiąca

Uwaga! Uczestnik musi zabrać za sobą własny komputer.


Po ukończeniu tego szkolenia zdobędziesz umiejętności:

  • Nauczysz się samodzielnie tworzyć reklamy, które będą przyjazne użytkownikom oraz będą skłaniały do klikania.
  • Poznasz najefektywniejsze formaty reklamowe, które skutecznie pozwolą Ci dotrzeć do Twoich przyszłych klientów.
  • Dowiesz się, jak poprawnie skonfigurować zaawansowane kampanie w Menadżerze Reklam krok po kroku.
  • Przekonasz się dlaczego właściwe raportowanie i analiza danych z social mediów są konieczne do wzrostu efektywności Twoich kampanii reklamowych.

Kompetencje społeczne:

Uczestnik wie, jakie nabył kompetencje. Są to umiejętności obsługi narzędzi reklamowych oraz analitycznych. Kursant jest świadomy faktu, że systemy reklamowe ulegają ciągłym zmianom, przez co musi aktualizować swoją wiedzę uczestnicząc w kolejnych szkoleniach. Zdobędzie także wiedzę oraz narzędzia do samokształcenia się.