Czego nauczysz się na szkoleniu?
Z pomocą trenera nauczysz się w jaki sposób docierać do swoich klientów poprzez nowy kanał komunikacji jaki są social media. Nauczysz się konfiguracji kampanii reklamowej krok po kroku. Tworzenia strategii social mediowej od A do Z w przystępny sposób.
Do kogo kierowane jest nasze szkolenie?
Nasze szkolenie kierujemy do:
- Osób chcących skutecznie promować nową markę
- Osoby, które chciałyby poznać narzędzia reklamowe Google.
- Właścicieli firm chcących zoptymalizować działania marketingowe lub którzy chcą zaistnieć w Internecie.
- Osoby odpowiedzialne za sprzedaż, działania marketingowe oraz komunikację z klientem.
- Właścicieli firm, dla których strona internetowa to główny kanał sprzedaży.
- Osób chcących uzyskać najnowszą dostępną wiedzę na temat promowania marki.
Cele szkolenia:
Uczestnik nabędzie wiedzę w zakresie budowania wizerunku przedsiębiorstwa i marki osobistej. Pozna zasady wyboru celów reklamowych oraz ich zastosowania w przedsiębiorstwie. Posiądzie wiedzę z zakresu komunikacji marki w mediach społecznościowych, budowania relacji z klientem za pomocą Facebooka. Pozna rodzaje postów, które może zamieścić na firmowej stronie oraz będzie umiał określić budżet reklamowy.
Harmonogram:
9:00- 12:00
Wideomarketing bez tajemnic (zajęcia praktyczne)
Czego nauczysz się z lekcji?
- Które formaty wideo warto zastosować w sprzedaży w mediach społecznościowych
- Jak skutecznie budować strategię video marketingową na Facebooku i Instagramie oraz stworzyć koncepcję promocji dopasowaną do produktu lub oferowanych usług – jak przebić się przez natłok innych komunikatów?
- W jaki sposób wykorzystać wideo w kampanii remarketingowej na Facebooku
- Jak łączyć video z innymi działaniami marketingowymi online, aby zmaksymalizować efekty i budować zaangażowanie użytkowników?
- W jaki sposób promować i rozpowszechniać video w Internecie? Co działa w promocji video, a co nie działa
- W jaki sposób wybrać format i typ wideo w zależności od grupy docelowej oraz oczekiwanych efektów? Tworzyć video samodzielnie czy współpracować z firmami/agencjami zewnętrznymi
12:00- 13:00
Przerwa obiadowa
13:00- 17:00
Content marketing i copywriting (zajęcia praktyczne)
Czego nauczysz się z lekcji?
- Jak pisać posty, aby zaangażować użytkowników oraz jakich słów używać, aby wywołać określoną reakcję u odbiorcy?
- Jakiego rodzaju język i treści lubią oraz angażują fanów? Zasady pisania do użytkowników w social media
- W jaki sposób zaprojektować treść, aby odbiorca w szybki sposób „wyłapał” najistotniejsze dla niego informacje krok po kroku?
- Jakie elementy w poście leadowym sprawiają, że nasz odbiorca chętniej zostawi kontakt?
- Skuteczne techniki pisania postów produktowych – praktyczne wskazówki jak pisać językiem korzyści, żeby sprzedać? Jakich słów używać w ofercie, by ludzie chcieli kupować Twoje produkty lub usługi?
- W jaki sposób wykorzystać recykling treści w strategii Twojej marki, aby wartościowe komunikaty nie zginęły śmiercią naturalną?
- Jak tworzyć content, który inicjuje konwersacje oraz skutecznie angażuje w organiczny sposób?
Materiały dydaktyczne:
- materiały szkoleniowe
- salę szkoleniową klimatyzowaną, poczęstunek, gorące i zimne napoje
- opiekę trenera w trakcie trwania szkolenia
- 2h darmowych konsultacji mailowych / telefonicznych po ukończeniu szkolenia do wykorzystania w przeciągu miesiąca
Uwaga! Uczestnik musi zabrać za sobą własny komputer.
Po ukończeniu tego szkolenia zdobędziesz umiejętności:
- W jaki sposób wykorzystać social media, aby stały się Twoim głównym kanałem obsługi klienta
- Jak ustawić autoresponder w Messengerze, aby klient nie pozostał bez odpowiedzi i poczuł się zaopiekowany
- W jaki sposób dostosować komunikację do danej sytuacji klienta – mechanizmy i scenariusze reakcji na zapytania klientów
- W jaki sposób wdrożyć starategie social care – strategie łączenia działu obsługi klienta z pracą social media managerów
- Jak reagować, gdy reputacja naszej marki zostaje nadszarpnięta? Jak zdusić kryzys w zarodku i zyskać na wpadce przekuwając ją w zwiększone zainteresowanie marką?
- Jak skonfigurować chatbota w Messengerze Twojej marki, aby skłonić do interakcji większą ilość fanów
- W jaki sposób budować komunikaty, aby zaangażować fanów w komunikację na Messengerze
- Chatbot, a customer experience – praktyczne wskazówki jak budować chatbota, aby jego komunikacja nie zniechęciła klientów do kontaktów z Twoją marką
- W jaki sposób analizować dane statystyczne zbierane przez chatboty dzięki narzędziom typu Dashbot lub Boylytics
- Jak połączyć dane z chatbota z bazą lub innymi narzędziami marketing automation, aby lepiej targetować działania marketingowe
Kompetencje społeczne:
Uczestnik wie, jakie nabył kompetencje. Są to umiejętności obsługi narzędzi reklamowych oraz analitycznych. Kursant jest świadomy faktu, że systemy reklamowe ulegają ciągłym zmianom, przez co musi aktualizować swoją wiedzę uczestnicząc w kolejnych szkoleniach. Zdobędzie także wiedzę oraz narzędzia do samokształcenia się.